Tietoa meistä

Loimaan Kokoomus ry vaalii Kokoomuksen  johtavia poliittisia periaatteita.  Toimintamme on avointa, joka näkyy avoimena tiedottamisena ja näkyvyytenä. Loimaan Kokoomus näkyy sosiaalisessa mediassa, kuten Facebook ja Instagarm. Jäsenistölle lähetetään vähintään neljä kertaa vuodessa sähköinen tiedote. Etusivun alalaidasta löydät tapahtumakalenterin.  Yhdistyksemme on eteenpäin katsova, mutta tänään toimiva yhdistys, joka kunnitoittaa työtä ja haluaa olla mukana vaikuttamassa, niin paikallisen kuin valtakunnallisenkin hyvinvoinnin ja taloudellisen nousun mahdollistamiseen. Uudistuvalla ja kehittyvällä asenteella, laaja-alaisella yhteistyöllä (mm. Loimaan Kansalliset Seniorit ry, Varsinais-Suomen kokoomus ry), tavoitteet asettamalla ja arvoihin pohjaavalla työllä taataan tasa-arvoinen, aktiivinen  yhdistystoiminta. Tiedollisen, taidollisen ja sydämen sivistyksen tarjoaminen kaikille on tärkeää. Kansion järjestämiä koulutuksia hyödynnetään kouluttautumisen mahdollistamisessa järjestötyössä. Yhdistys haluaa tarjota osallisuuden ja yhteisöllisyyden kokemuksia kaikille, luomalla hyvää me-henkeä ja jakamalla vastuuta, yhdessä olemme vahvempia.

Tervetuloa mukaan toimintaan!